lördag 11 december 2010

Less

Fasen vad less jag blev på en sak i dag. Jag hade planerat att göra en massa saker när vi kom hem men det var som att all energi bara rann ur mig efter den saken så sedan dess har jag legat i soffan och myst i långkalsonger under ett täcke med Leilas Jul-maraton på tv:n. Men nu tror jag att jag är tillbaka på banan igen. En fantastisk sak jag sitter och förundras över är att det är städat här hemma. Jag städade ju igår när jag var hemma med barnen men det brukar aldrig hålla i sig utan jag brukar få städa varje dag eller leva med lorten. I och för sig har vi inte varit hemma så mycket idag men det brukar inte spela någon roll. Det har kört ihop sig med julklapparna igen och jag vet inte vad vi ska köpa till svägerskan. Vi hade tänkt köpa en snöskovel men det var betydligt dyrare än vad jag trodde. Kan ju bero på att de är slut nästan överallt, tillgång och efterfrågan ni vet.

Inga kommentarer: