torsdag 16 december 2010

Jullov

Frida krånglade inatt, herregud det var som att ha en bebis igen. Hon började när vi gick och la oss, låg liksom och stånkade och gnällde och kunde inte sova utan vände och vred på sig. Till sist fick hon ligga i vår säng tills hon kom till ro. Sen vet jag inte hur många gånger jag har varit upp i natt och lagt på henne täcket som ramlat ner på golvet och lagt tillbaka henne när hon lagt sig med oss, men det gör mig inte så mycket för jag vaknar knappt av det utan går nästan sömnen.

Idag var det sista dagen på dagis, nu är det JULLOV. Fast jag har en tenta kvar imorrn så då skickar jag ut familjen på granjakt så jag får lite lugn och ro (det är en hemtenta jag ska göra). När jag hade hämtat barnen åkte vi till stallet och red. Idag var det bara Frida som red, Erik ville inte han stod hellre och tittade på.

1 kommentar:

Sofie Westrin sa...

Vilken fin blogg du har :)