onsdag 8 december 2010

Julkort

Jag tänkte göra egna julkort i år. Här är några av bilderna som jag knäppte till det. En av Fridas julklappar är inköpt nu i alla fall, vann en auktion på tradera på ett par rosa Kavat-vinterstövlar. Första gången vi köper något därifrån, hoppas att de kommer snart. Men det ska dem nog göra för hon vi köpte av hade över tusen positiva omdömen och bara ett negativt. Men sen vet jag itne vad vi ska köpa mer åt henne coh jag vet inte alls vad Erik ska få. Nya skidor kanske. Jag tror vi skiter i att köpa bärbar dvd till bilen, tror inte vi kommer använda det så ofta och så blir det väl bara bråk om att de vill se på film hela tiden om vi så bara ska åka till dagis.

2 kommentarer:

Helene sa...

Vilka ljuvliga ungar du har, tycker nog att det kortet där dom pussas är finast, men det är svårt att välja, tur att jag slipper det :-)

Sanna Laake sa...

Ja det blev himla bra förutom att kvaliteten blev så dålig, alldeles suddigt ju.