tisdag 14 december 2010

Dag 15 - Mina drömmar

Kan ju betyda olika saker. Mina framtidsdrömmar eller vad jag drömmer på nätterna när jag sover. Jag är lite tråkig så att jag har inga storlagna drömmar om framtiden, visst hoppas jag precis som de flesta andra på att vinna hundra mijoner på trav någon lördag i framtiden men det är ju inget jag tror kommer hända. Mina drömar handlar istället om att fortsätta ha det liv jag har nu, jag menar kan man begära såm ycket mer än två friska, snälla, fina barn och en karl man älskar? Ja det skulle vara ett jobb då:)
Mina sovdrömmar däremot är oftast helt crazy, när jag var gravid första gången började jag drömma jättemycket konstigt och sen har det aldrig riktigt slutat. Min konstigaste dröm var att min pappa och hans tjej fick barn, tvillingar, men barnen såg ut som semlor och bodde i en semmelkartong.

Inga kommentarer: