söndag 12 december 2010

Dag 13 - Den här veckan

Praktiskt att det här kom på en söndag, hihi. Men nu ska jag alltså komma ihåg vad vi har gjort den här veckan? Ja dagarna har väl rullat på som vanligt. I måndags gjorde vi nog inget speciellt, jag pluggar ju på dagarna och det är ju inte så intressant för er att läsa om. I tisdags åkte vi skidor, jag och barnen åkte tillsammans och Jan-Erik åkte med gruppen som han är tränare åt. I onsdags var jag på jobbintervju, ja det är alltså det jag hoppas på som jag har skrivit tidigare, men jag fortfarande inget. I torsdags var jag tvungen att hämta Erik från dagis för han hade hosta och då fick ju Frida också följa med hem, sen åkte hon skidor med sin farfar medan jag var hemma med Erik, Jan-Erik åkte med sin träningsgrupp igen. I fredags var vi hemma och städade, sen åkte vi till hästarna och Frida red. I går var vi på hopptävling och tittade och jag hjäplte till med framridningen.

Idag ska vi åka på Fredens Kulle, ett ålderdomshem (heter det verkligen så?) för den osm inte vet det, och lussa för tanterna och farbröderna. Barnens gammelmorfar bor där så vi brukar göra det varje dag. Eller alltså det är ju barnen som lussar. Det brukar vara väldigt populärt, tydligen är det bara våra barn som brukar komma och göra det, konstigt tycker jag, de andra gamlingarna måste väl också ha släktingar?

Inga kommentarer: