lördag 20 november 2010

Sjuk:(

Blev ingen skidåkning alls idag. Jag har blivit sämre och sämre och framåt eftermiddagen kändes hela huvudet som en balong och jag gick och la mig för jag var såå trött. Tyvärr gick det inte att sova eftersom barnen hade sockerkick och for fram som djur på zoo men jag fick vila lite i alla fall. Lite besviken är jag också, jag trodde verkligen att jag skulle kunna klara ett helt år utan sjukdomar, senast jag var sjuk var vid nyår, men en förkylning på ett år är ju inte mycket det heller.

Nu ksa vi se på film, Robin Hood. Jag åkte och handlade lite som vi hade glömt igår och passade på att hyra film samtidigt. När jag kom hem sa jag att alla bra filmer var uthyrda så jag hyrde Sex and the city 2. Kan lova att Jan-Erik inte såg så glad ut då:)

Inga kommentarer: