onsdag 3 november 2010

Onsdag

Äsch , idag hade jag faktiskt tänkt knäppa kort på barnen och lägga in här men jag hann inte, nu har de klätt av sig och sitter nakna i soffan med mig och äter kvällsfika och jag tänker inte lägga in bilder på dem utan kläder. I alla fall så var jag ju till Enånger med en häst som skulle tränas idag, det var inte jag som skulle träna honom jag bara skjutsa. Det gick bra, jag backade till och med transporten, men jag blir så nervös när jag åker iväg, och undrar har jag stängt luckan, och dörren, satte jag på transportskydden, satte jag fast hästen, HERREGUD tog jag med hästen?! Och om jag missar avfarten vart kan jag vända då? Måste jag åka ända till Söderhamn?

Ikväll har jag varit in till stan och handlat lite julsaker och en massa krafs att ha i barnens paketkalendrar. Ina problem alls att komma på vad jag ska köpa till Frida, det blir ju hårspännen och sånt, men vad ska jag köpa åt Erik? Som inte är för stort eller dyrt, det är ju många paket som ska köpas.

Idag när jag skulle skära lax tyckta jag kniven var så slö så jag slipade den och det första jag gjorde när den var nyslipad var såklart att provskära i fingret. Så nu har jag ett plåster på pekfingret så jag skriver fel hela tiden.

Inga kommentarer: