onsdag 17 november 2010

Förvirrad

Igår när jag var inne i stan ringde det på mobilen. Kollade snabbt och såg att det var hemifårn så jag tänkte att Jan-Erik hade åkt hem för att hämta nåt och så svarade jag:
-Hallå
-Ja hej det är Ulla från XYZ
Jäklar vad fundersam jag blev, vad tusan gör Ulla från XYZ hemma hos mig? Det tog såklart bara någon sekund innan jag förstod att jag måste sett fel nummer när jag svarade men jag blev ganska paff ändå. När jag hade lagt på kollade jag numret igen och såg att det bara är en siffra som skiljer deras nummer från vårt.

Nu är jag i alla fall utan karl fram till på fredag, funderar på att åka och skaffa ett par nya killar till ikväll som sällskap, typ Ben & Jerry:) Jag spårar ur så fort jag är själv, tur att Jan-Erik oftast är hemma i alla fall annars skulle jag väl se ut som en flodhäst vid det här laget.

2 kommentarer:

mattias sa...

Ben & Jerry är bäst! Speciellt Chuncky Monkey och Cherry Garcia!

Lycka till med bloggen!


M @ www.litdeparade.se

Helene sa...

Ben och Jerry har jag aldrig lärt känna riktigt, håller mig till GB-gubben, ja