fredag 19 november 2010

Förkyld?

Nej det vet jag inte men det kliar i halsen och så känns det som att jag har skrikit som en galning. Kanske för att jag har det på ungar och hundar. Men det börjar bli bättre nu och imorrn vill jag åka skidor oavsett om jag är sjuk eller inte, jag känner mig ju inte sjuk.

Frida kom in och la sig med mig imorse när hon vaknade vid sex sen somnade hon om och vi sov till åtta, skönt. Blev lite sena till dagius idag igen men det var det värt, jag hatar att behöva väcka henne på morgonen när hon för en gångs skull sover länge. Snart kommer Jan-Erik hem från Norrköping så då ska jag åka och hämta honom i Iggesund.

Tänkte även försöka göra klart min uppgift i juridiken så jag slipper plugga nästa vecka för då ska vi till Vemdalen, med halva släkten typ:) Fast i och för sig kan det kanske vara ganska skönt att ha pluggningen att skylla på om man vill dra sig undan en stund, jag är ju inte uppväxt med den där kalabaliken som blir av massa människor i samma hus ensambarn som jag är, det är jättehärligt med gemenskapen men jag behöver andningspauser i det också.

1 kommentar:

Helene sa...

Det är inte alltid fel att vara ensambarn, eller hur? Det är ju nästan jag också med en bror som är 9 år äldre och som flyttade hemifrån när han var 16