söndag 7 november 2010

Bio idag

Oj vad kul jag hade igår, drack ingenting efter förfesten så idag mår jag rätt så bra. Snart ska jag åka in till stan och hämta tillbaka mina älskade små. Vi ska gå på bio, Sammys äventyr, och när vi kommer hem hoppas jag att Jan-Erik har börjat med maten, han var inget sugen på att gå och se barnfilm på bio. Sen när jag kommer hem ska göra klart en inlämning i juridik som ska vara inne idag, ingen stress dock det är i princip klart redan, bara lite finjusteringar kvar. Mamma har börjat som typ stödfamilj åt en jättegullig tjej som är hos henne för första gången nu och mina barn älskar henne redan, igår hade de träffat tomten men inte ens det smällde lika högt som att de hade fått vara med den här tjejen. Kul för alla att det funkar.

Nu ska jag kamma i ordning mitt skatbo till hår, lockarna som var så fina igår är inte lika fina idag:)

1 kommentar:

Helene sa...

Det märktes väldigt tydligt att dom gillade henne, hon fick inte vara ifred en enda sekund, men jag tror att hon tyckte det var kul också