måndag 15 november 2010

10 km

Precis hemkommen från ännu en tur på skidorna. En mil denna gång, fick kramp i ena rövmuskeln och i ena vaden. Nu skulle det kännas bra med något nyttigt att äta men kylen ekar tom sånär som på kalla pizza-rester och lite annat som jag heller inte planerar att äta så det blir nog bara en te-kopp för min del. Måste åka in till stan och handla lite imorrn känner jag. Vet inte hur jag ska hinna med att träna resten av veckan, föräldrafölreningsmöte imorrn kväll, annat möte på onsdag dessutom ska Jan-Erik åka till Norrköping och jobba och kommer hem på fredag, kanske att jag tar en springtur mitt på dagen på torsdag när barnen är på dagis. Vanligtvis tycker jag att det känns fel att göra så, jag har ju barnen där för att jag ska plugga men å andra sidan, har man ett jobb och går och tränar på lunchen är det ingen som bryr sig. Jag måste sluta tänka så mycket på vad folk tycker för de tycker inte så mycket som man tror. Till helgen åker vi nog skidor igen.

Inga kommentarer: