söndag 31 oktober 2010

Träningsredo

Sitter och väntar på att Jan-Erik ska komma hem nu. Han stack ut och sprang för ett tag sen och då måste ju jag göra det också för att inte känna mig sämre liksom. Vet bara inte vart jag ska springa, är ju så mörkt ute och där det är upplyst kan ju folk se mig, hemska tanke, har ju inte sprungit på flera veckor så jag klampar väl fram i snigelfart nu antar jag, men å andra sidan så brukar jag tänka när jag ser människor som inte är skitsmala som är ute och springer "oj vad hon/han är duktig som springer trots att han/hon inte ser ut att ha så lätt för det". Hur tänker ni när ni ser en "tjockis" som joggar?

2 kommentarer:

ELIN sa...

SV: jaaa... Jag blir så ledsen.. :( Bad ju om ursäkt och jag tog bort bilden direkt.. Ändå så fortsätter hon... Att hon sedan väljer att hänga ut mig i sin blogg efteråt var riktigt jävla lågt.. Det var ju något mellan henne och mig.. Men hon väljer att lägga ut det för omvärlden och fortsätter hacka på mig..

Usch.. Ska inte ge henne mer uppmärksamhet nu..

Kram/Elin
http://julaftonsmorgon.blogg.se

Sara sa...

Men Sanna, ingen bryr sig! :-) Spring på!!

/Sara www.sarasdiary.blogg.se