torsdag 28 oktober 2010

Lugn och ro

All stress jag har känt den här veckan är som bortblåst. För det första fick min grupp rest på förra inlämningen men eftersom jag inte hörde av dem andra på flera dagar trodde jag att jag skulle bli tvungen att fixa det själv. Och så skulle vi göra klart nästa uppgift till på söndag också. Menn uhar de hört av sig och eftersom jag redan gjort hälften gör dem resten, och sjunde november är ju faktiskt NÄSTA helg och det är först då som nästa inlämning ska vara inne. Så jag sitter i lugn och ro med mitt rabarber-grädd-te och letar lagar om aktie och kommanditbolag:)

Idag är det torsdag vilket innebär snart helg. Vet ni vad vi ska göra då? Åka på IKEA, haha. J-E trode han skulle slippa det när jag åkte dit med mamma förra helgen men jag har sån beslutsångest så det bästa är att åka dit och kolla läget och sen fundera hemma en vecka innan jag åker tillbaka och köper det jag har bestämt att jag vill ha. Dessutom så vill jag ha en sängram därifrån och den fick inte plats i bilen när jag var där med mamma.

Inga kommentarer: