lördag 30 oktober 2010

Lördag

Idag blev det som vanligt fullt på schemat. Men först fick jag i alla fall den där svomorgonen, vaknade halv elva men jag är trött ändå, i och för sig somnade jag nog inte före tre så det är kanske inte så konstigt ändå jag har ganska stort sömnbehov tror jag. Sen åkte vi in till stan och tittade på dressyrtävling och i ridhuset var det loppis med massvis med hästgrejer. Tyvärr var nästan allt tre fyra storlekarn för stort för Frida men hon fick i alla fall en rosa ridväst och en häst bok så hon var helnöjd. sen drog vi vidare till Nianfors på barnkalas, Jan-Erik blev tvungen att åka och jobba och har inte kommit hem än. Sen landade vi hemma en timme innan det var dags att ge sig iväg igen, till folkan denna gång för att städa upp efter gårdagen. Om någon som var där saknar en telefon av dyrare modell (tror jag, men vad vet jag om sånt egentligen) så är det möjligt att den ligger där, vi hittade den igår, lämna en kommentar här eller hör av er på nåt annat vis isåfall. Och nu är vi hemma igen, barnen ska snart nattas de har inte mycket ork kvar nu.

Inga kommentarer: