lördag 23 oktober 2010

Lördag

Nu är vi hemma igen, men barnen fick sova hos farmor och farfar för det blev ju så sent. Sällan har jag skrattat så mycket som jag gjorde på vägen hem i alla fall. Och då var jag den enda som var nykter, oftast brukar det ju vara skittrist och döjobbigt att åka runt och skjutsa folk när de har druckit men så länge Fredrik är med i bilen blir det aldrig tråkigt. Jag har ont i mina skrattmuskler.

Blev några inköp på IKEA men inte alls så mycket som jag hade tänkt men det är väl bra. Några lakan, krukväxter, bestick och tyg fck följa med hem i alla fall. Vi gick även in och kikade på de andra affärerna i Birsta City, där köpte jag två par jeans och en tröja, på H&M såklart så jag had eju lika gärna kunnat göra det i hudik, men men. Inne på Panduro blev vi kvar en lång stund, oj vad mycket roligt jox det fanns där. Sen var vi på Hööks och köpte en julklapp till en av barnens kusiner och kollade lite på julklappar åt Frida men de tkänns osm att hon redan har allt hon behöver, förutom en ridjacka men det kanske hon får av någon annan.

Inga kommentarer: