tisdag 28 september 2010

Tisdag

Bloggen krånglade igår kväll, jag kom inte in. Jag spran i alla fall igår, några kilometer bara men nu har jag fått ont i benet igen. Mitt på insidan av smalbenet på bara någon centimeter gör det ont varje steg och även nu när jag går och sitter jag på huk blir det värre, har man två små barn sitter man på huk ganska ofta. Så nu är det väl bara att vila tills det blir bättre, jag skulle verkligen ha haft en crosstrainer nu, det skulle nog funka att träna på en sån.

Nu har vi börjat på nästa uppgift på jurudikkursen, just nu läser jag om fastighetsaffärer, dolda fel och sånt, intressant. Dock känns det som att jag faktiskt kan det här ganska bra sen förr, gäller bara att hitta i vilka paragrafer det står om det. Och lagboken är ju inte liten och behändig direkt.

Inga kommentarer: