lördag 25 september 2010

Pinsamt

Vi har haft fullt upp hela dagen. Igår jobbade jag på pub-kvällen på folkan här i Njutånger. Riktigt kul faktiskt, men jag kan ju säga att i fortsättningen kommer jag försöka hålla mig nyktrare än jag brukar när jag går ut. Det är ju hemskt att se hur en del skämmer ut sig. Det stod en hyfsat nykter kille och pratade med mig en stund och under den tiden kom det en tjej med kläderna hängande på trekvart och frågade vad han hette och försökte ragga, han svarade lite avvisande så hon gick. En halv minut senare var hon tillbaka och frågade exakt samma sak, hon hade glömt bort att hon nyss var där. När jag vaknade kändes det precis som jag hade varit fullast där ändå. Kom fram till att jag antagligen inte är bakis när jag har druckit utan att det är för att jag är uppe så sent som jag får huvudvärk.

När vi hade ätit frukost åkte vi och hämtade barnen som sovit hos sin farmor och farfar och åkte till Himlabadet i Sundsvall. Farmor och farfar följde också med och alla kusinerna till barnen. Skitkul hade vi där i tre timmar sen var vi ganska möra kan jag säga. Men när vi kom hem var det bara att åka direkt till hästarna, mocka och rida en sväng.

Och nu är vi hemma igen. Har hyrt film, "From Paris with love". Fast vi kanske ser den imorrn isätllet, är ju Transformers på tv:n, vi har sett den flera gånger men den är ju så bra:) Och Jan-Erik tackar inte nej till att titta på film med Megan Fox.

Inga kommentarer: