fredag 24 september 2010

Money money money, must be funny.

Det blev lite träning igår ändå, kunde inte hålla mig. Kanske har jag äntligen kommit in i det ordentligt igen, hoppas. I alla fall körde jag överkroppsstyrka och jeezes vilken träningsvärk jag har nu. Jag tränar sällan specifikt armarna utan de får den träning som blir i samband med andra övningar men igår fick dem sig en omgång. Får se om det blir nåt idag.

Annars vet jag inte vad dagen har att bjuda på. Jan-Erik har haft jour sen förra torsdagen så idag är han hemma, så kanske hittar vi på nåt hela familjen eller så åker jag till stan själv, fick ju lön idag haha. Kollade även lite noggrannare än vanligt på lönebeskedet, hur mycket som egentligen går direkt till staten i skatt och abretsgivaravgift, hur kan man rösta på ett parti som vill höja skatten ännu mer? Känns som att det borde komma in så vansinnigt mycket pengar till stat och kommun ju, så de borde kunna fördela pengarna på ett bättre sätt istället för att bara kräva mer.

Inga kommentarer: