söndag 26 september 2010

Giftwrapping again


Nu har vi varit på födelsedagskalas. Blev en del tårta men det springer jag bort imorrn:) En flaska Tullamore i paketet.









På förmiddagen var vi hos hästarna och jag och Frida red ut en sväng tillsammans, mysigt. Jan-Erik följde med på cykel. Hästen jag red fick nåt spel i början och hoppade upp och ner, som tur är så kan han inte göra riktiga bocksprång men han försökte. Frida red bakom och skrattade så hon höll på att ramla av, skitkul verkligen, tyckte hon i alla fall.

Kan ju tala om att det luktar rök här hemma nu även om det börjar gå bort. I fredags när jag jobbade så ringde jag Jna-Erik när det började komma folk och frågade om han skulle komma snart. Då började han förklara: "Eh bara så att du vet, det var inte jag som skulle koka kaffe, det var Peter, men jag släckte branden". Kul att höra. Vår kaffepanna kokar inte över som dem brukar göra utan allt vatten bara kokar bort om man glömmer den och sen står kaffegruset kvar och bränns.

Inga kommentarer: