torsdag 26 augusti 2010

OBS nymålat

Det går sakta men säkert framåt här med renoveringen. Nu har vi målat så hela garaget är fullt med brädor, känns som att det kommer regn snart så vi vill inte måla ute.

Resten av familjen spelar tv-spel. Vi köpte ett nytt igår "wii sports resort" som har gått varmt. Innan dess var det mario kart som gällde men de tycker att det är kul med omväxling verkar det som. Onödigt kanske ni tycker, att köpa tv-spel åt barn som är fem år. Ha ha ha säger jag då, tror ni verkligen att det var barnen som ville ha det mest? Pappan tycker inte att det är tråkigt om man säger så, men det gör jag.

Ikväll ska barnen på cirkus med sin farfar, perfekt tillfälle för mig att träna då, får se vad jag hittar på. Frukost/lunch blev omelett med rester av gårdagens falukorv, men jag stod i dagdrömmar när jag saltade så jag åt inte så mycket, det börjar kännas nu:)

Inga kommentarer: