onsdag 25 augusti 2010

Himlen öppnade sig

Det blev en ridtur för kidsen ikväll. Erik red barbacka tillsammans med en av kusinerna och Frida red själv på minsta ponnyn. Hon travar själv även längs vägarna nu (inte där det åker bilar såklart jag är inte dum i huvet). När vi var på väg hem kom Jan-Erik med bilen och vi stod som frågetecken, vad gjorde han där? Det regnar lite hemma så jag tänkte att jag skulle hämta barnen innan det kommer hit, sa han. Okej det var ju snällt, inte för att barnen smälter som socker av lite regn, även om det är förbaskat söta:) Han hann precis få in dem i bilen innan "lite regn" kom ikapp oss. Ridturen avslutades därför med en rask springtur för min del.

Sen var det bråttom hem för att hinna med läggning innan det var dags för världens bästa tv-serie. Jag pratar såklart om True Blood som hade säsongspremiär på canal+ idag.

Inga kommentarer: