onsdag 25 augusti 2010

Äntligen

Nu har vi (läs Jan-Erik) fixat sladden provisoriskt. Ny sladd kommer imorgon. Många brukar säga att det är skönt att vara utan dator ibland, jag är INTE en av dem.

Ja som sagt i måndags började jag med LCHF igen. Det har gått bra hittills, hade grym huvudvärk måndagkväll men nu mår jag hur bra som helst. Just nu står det en sockerkaka ii ugnen, ja ni läste rätt:) Jag provar att baka med sukrin och mandelmjöl. Vi får se hur det blir. Egentligen är jag helt emot alla sötningsmedel och försöker att hålla mig borta från det och jag skulle aldrig i mitt liv ge barnen lightläsk och liknande men sukrin är ju naturligt och det är inget jag planerar att äta varje dag. Övrigt då? Ja -2 kilo på två dagar kan man väl inte klaga på? Då har jag inte tränat nånting nästan, gick en promenad igår och körde lite styrka hemma på kvällen. Nästa vecka ska jag träna mer, men jag har bestämt att börja i lugn takt den här gången.

Inga kommentarer: